onsdag 27. november 2013

brodert reinsdyr

 Jeg har fått dilla på å brodere små julemotiv. Dette motivet er veldig enkelt og er et klassisk reinsdyr(eller hjort) i sprang. Med korsstingJeg har søkt litt rundt på nett og laget min versjon! 


Her har jeg tegnet av mønsteret jeg brukte!



Jeg har planlagt å sy min på en juleduftpose! Anbefales å prøve dette. Jeg har ikke prøvd og brodere noe særlig før, og dette var en fin start. Broderi er jo ikke særlig populært men herlighet det er jo gøy! Og i jula er det mer en tillatt. Neste gang blir det geriljabroderi!
Snart er det advent! Ha en fin onsdag
Klem fra Serine


2 kommentarer:

  1. Så utrolig fint og dekorativt! :) Brodering er kult, får lyst til å prøve meg på det igjen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! det er gøy :) (selv om man føler seg litt bestemor) hihi

      Slett

Legg gjerne fra deg et lite spor! Blir glad for både ris og ros :) Om du ikke har blogg selv kan du kommentere med "anonym"

Klem fra Ingrid :)