torsdag 5. desember 2013

Julekurver og tips

Julekurver er noe av det koseligste man kan skulke skole for å gjøre. (Uskyldig...) Jeg ble veldig fort hekta. Etter min mening skal julekurver dekoreres med klistremerker og glansbilder, for det er slik te gamle mamma har lagd ser ut. Jeg er også særlig glad i de med klassisk rød og hvit farge.


Dette er malen til det midterste hjertet

 Når jeg søkte på nett etter forskjellige maler og variasjoner kom jeg over denne danske siden som er helt fantastisk som jeg gjerne vil tipse om. Der er det maler til utrolig mange fine julekurver.

Klikk HER for å komme inn på siden. Jeg kommer sikkert til å legge ut flere etter hvert som jeg lager!

2 kommentarer:

  1. Hei, og tusen takk for fine ord hos meg, stas;) De var superfine, spørs om jeg har tålmodighet til å lage de;) Når det gjelder fotografering så er det en utfordring i disse dager, men er hjemme i disse dager å da må jeg benytte de dagene dagslyset viser seg;) Prøver meg frem litt med innstilinger. Ha en finfin adventstid;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig å høre! Ja, det er ganske kjedelig og tegne opp og klippe de ut, men selve flettingen er morsomt :) Takk for tips om foto!

      Slett

Legg gjerne fra deg et lite spor! Blir glad for både ris og ros :) Om du ikke har blogg selv kan du kommentere med "anonym"

Klem fra Ingrid :)