søndag 8. desember 2013

Julekort

;Etter min mening skal julekort være enkle med høy barnehagefaktor i form av glitter, stjerner og dill. Jeg har en liten mistanke om at meningene kan være er resultat av ekstrem utålmodighet og latskap. Men,men...


Jeg har brukt mye pepperkakeformer som maler når jeg har laget julekort. Det er veldig lettvint og morsomt. Ellers har jeg kjørt på med glitterpenn og stjerner.



Fra Timmy gresshoppes sang!

Og tilslutt et noe mer utradisjonelt julekort:

Legg igjen en kommentar og fortell om hvordan du liker julekort!

Ønsker alle en fin førjulstid med julekort og glitter på nesa!
Adventshilsen fra Serine :)


6 kommentarer:

  1. Hei du ! Enig med deg, julekort skal vere glade, enkle men uten å spare på glitter! Likte dine veldig godt. Synes de var veldig kreative, f eks at du hadde karlsonvogn som stjernemotiv! Takk for fin blogg, juleklem :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du :) Tusen takk for fin kommentar. Sender en juleklem tilbake til deg!

      Slett
  2. Nydelig kort.. Kosen er å få noe hjemmelaget, uansett hva det måtte være ♥ Ha en nydelig adventstid ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig! Hjemmelaget er kos:) Ønsker deg også en fin adventstid♥!

      Slett
  3. Så søte kort, likte spesielt det med Timmy Gresshoppe sangen på, er så glad i Disneys julekavalkade. (og når han synger den blir jeg alltid litt rørt) :p hihi. Og helt enig i at julekort (og ting man lager i jula generelt) skal ha glitter og være barnlige, er det som er koselig med det :D Er glad i barnlig stil på det meste egentlig :)

    SvarSlett

Legg gjerne fra deg et lite spor! Blir glad for både ris og ros :) Om du ikke har blogg selv kan du kommentere med "anonym"

Klem fra Ingrid :)